ArdoSZ zet zich in voor de best mogelijke medische en arbeidsdeskundige ondersteuning voor werkgevers en werknemers. Heb je naar aanleiding van jouw ervaring met ArdoSZ een klacht, suggestie of compliment? Dan horen wij dat heel graag. Vul hiervoor het reactieformulier in.
ArdoSZ ziet klachten, suggesties en complimenten als een kans voor verdere verbetering. Wij vinden het daarom heel waardevol wanneer je jouw ervaring wilt delen. En nemen iedere reactie uiterst serieus.
Wij vinden het erg vervelend als iemand een klacht of vervelende ervaring heeft en nemen iedere klacht serieus. Je kunt er op rekenen dat wij na ontvangst van je klacht binnen vier weken contact met je opnemen met een voorstel om tot een oplossing te komen. Onze klachtenprocedure lees je in ons klachtenreglement.
Reactieformulier
Via dit formulier kun je jouw klacht, suggestie of compliment melden bij ArdoSZ. Je ontvangt binnen twee werkdagen onze reactie.
"*" geeft vereiste velden aan